Och hon har återuppstått

Väldigt, otroligt alldels för länge sen jag skrev nu.
Oj, var ska jag börja...  Det har varit en riktigt värmebölja för en lång tid nu, det är riktigt sommrigt och det blommar överallt och alla träd är fulla av löv. Jag älskar det och har skaffat mig en sölbränna redan.

Kanske ska ta och sammanfatta den här månaden som gått i en av mina älskade listor:

  • Jackies pappa dog för ett tag sen, så hon har varit mycket uppe i Wales nu för begravning och testamentesuppläsning och sånt. Så jag har haft Bea en hel del,lite läskigt att ha ansvaret helt själv för henne flera dagar men allt gick bra.
  • Vi firade påsk hos mig med grilldag, men det slutade med att vi stopade allt kött i ugnen. Dumma grill. Vår aussie granne sa att vi måste lära oss grilla som australenare, skaffa en gasgrill. Kul hade vi i alla fall.
  • Jag har sökt till universitetet nu, och om jag inte kommer in på läkare, vilket jag inte gör, så ska jag läsa juridik i Uppsala. Frida ska läsa biologi där, om inte hon kommer in på läkare, så vi tänkte slå våra påsar ihop och skaffa en två ihop där.
  • Priscilla, Charlies mamma, kanske kommer kanske bli förflyttade till Singapore så de kommer antagligen flytta ner dit. Lyckos henne, hon har verkligen bott och jobbat överallt. Jag kanske kan få flytta med dom ner som Charlies nanny, haha.
  • På tal om Charlie så har hon varit jätte sjuk, hon hostar tills hon slutar andas och blir blå i ansiktet. Ush, det är rikgit läskigt, men läkarna tror att de har kommit på vad det är nu så förhoppningsvis blir hon bättre nu.
  • Och ja, det har hänt väldigt mycket mer. Men jag kan inte kommer på något mer. Men nu vet ni att jag lever i alla fall.
Vi gillar alltid fin främatt och ser fram emot båda kungligheter och besök från Sverige den här helgen. Och nej jag tänker inte på Viktoria och Daniel då utan Carro kommer till oss imorgon. Och det ska bli så otroligt roligt. Och nu är det inte heller alls långt tills familjen kommer hit. :D


Kommentarer
Postat av: mamma

Tack för kortet, det kom idag. Vi längtar efter dig.

2011-04-27 @ 13:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0