16 dagar

Vad har jag gjort pa senaste tiden da kan man ju undra, eftersom jag inte skrivit nagot har i bloggen. Jag har helt enkelt tittat pa Twin Peaks, sovit, shoppat nastan en helt ny garderob fran Dorothy Perkins (finaste 50-tals kladerna nagonsin), hangt pa pubar (med svaraste pub quizen nagonsinn), haft svensk grilldag, borjat packa och skrivit lang lista pa allting som ska handlas och goras innan jag aker hem. For vet ni, nu ar det bara 16 dagar kvar tills jag landar hemma i Sverige igen. Och det ska bli sa otroligt kul.

Men molnet pa min himmel ar hosten, jag har ingen aning vad jag ska gora i host. Ska jag plugga juridik i Uppsala eller ska jag stanna hemma i Linkoping forsoka hitta ett jobb och tjana pengar. Eller ska jag gifta mig med en oljemiljadar, skaffa ett dussin barn och vara med i Svenska Hollywood fruar? Vad tycker ni? Ush, jag har verkligen aning vad jag ska gora. Kanner att jag kanske inte egentligen ar helt redo att borja plugga, men kanner man sig nagosinn helt redo for det a andra sidan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0