.

Har haft en underbar vecka med familjen i London, ville verkligen inte att dom skulle åka hem. Eller ännu hellre skulle jag velat åkt hem med dom. Hem hem hem, vill jag just nu. Bara si så där 50 dagar kvar i alla fall.

Gårdagen spenderades i fint sällskap ialla fall. Carro, Frida och Agnes. Placerade oss på en uteservering och drack Pimm's i stort sett hela dagen, beskådade Israel-Palestina konflikten på nära håll och skaffde oss en fin linnebränna. Hann också med att se en man med en tumör stor som en handboll och bada fötterna i fontänen på Trafalgar Square (nej mamma, jag badade inte hela mig). Nu är familjen tillbaka här igen och jag åkte på att sitta barnvakt så här på morgonkvisten, kul...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Saknar dig! Sitter just nu och mår lite illa. jag har vräkt i mig sjukt mycket sushi (de andra åt pizza). Du skulle ha varit här och hjälpt mig äta upp...

Snart ska jag gå och lägga mig, loppis kl 8.20 imorron bitti!

Jag kollar om jag kan fynda några snygga möbler till dej!

Kramar!!

Mamma

2011-06-10 @ 22:10:16
Postat av: Sandra

Saknar dig med, mamma. Ja, skulle varit där och hjälpt dig, du måste verkligen ha ätit mycket sushi om du lyckades äta tills du mår illa. :P

Hoppades ni hittade någon fin möbel till mig, önska att jag med kunde gå på loppis, men vi få göra det när jag kommit hem.

Hälsa dom andra <3

2011-06-12 @ 12:42:30
URL: http://londonforever.blogg.se/
Postat av: Mamma

Inga möbler blev det! Fanns ingenting som jag kunde tänka mig att köpa. Men det blir nog fler loppisar i sommar kan jag tro...Men jag hittade en femtiotalsadventsljusstake, med kartong! Och en jätteläcker ryamatta och lite annat smått o gott.

Kramis

Mamma

2011-06-14 @ 09:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0