Vår i London

Jag har haft en underbar helg med riktigt fint väder. Och Jackie och Bea har varit iväg hela helgen med, så jag har inte barnvaktat eller så.  I lördags hade den svenska kvartetten, Carro, Frida, Agnes och jag,  picknick i Hyde Park hela eftermiddagen, underbart att kunna sitta ute i mars med bara en jeansjacka och tycka det är varmt och skönt. Slutar aldrig förvånas över hur stort allting här är jämfört med hemma, bara den gäsmattan vi satt på var tre gånger så stor som Trädgårn. Och vad är då oddsen att de två tjejerna som sitter brevid också är svenska då? Men jo det var dom allt. Sen såg vi slutet av rugbymatchen på en pub, vad är det med det här landet och sport alltså!? Varenda pub visar någon match så snabbt det är helg...
Idag åt jag frukost med Carro nere vid Themsen, och vandrade runt på loppmarknad och i parken. Rätt så skön helg måste jag allt säga.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0