Helgen

Och ännu en helg är slut, Michelles sista helg här och Sarahs (nya Michelle) första. I fredgas var jag och en massa tyskor på indieklubb uppe i Norra London. Där fanns det en sorts öl som hette Swedish Blonde Ale, borde nästan ha smakat den. Haha Dansade tills fötterna bokstavligt blödde, men roligt var det allt. Körde guidad tur med Sarah i London, klockan fem på morgonen, innan vi äntligen fick komma hem och ramla i säng. Men klockan tio på morgonen börjar Toby spela tummor så att hela min säng skakar, tack så mycket.
Tillbringade lördagen med Frida och Agnes inne i London och på kvällen var jag barnvakt åt Bea.
Idag har vi varit på Leeds Castle nere i Kent. Var jätte skönt att komma ut lite på landet och andas frisk luft. Slottet har en gigantisk trädgård med labyrinter och en massa påfåglar som går runt. Fanns med en stor äventyrslekplats som Bea älskade.




Måste även visa er min nya älskling, som jag hittade på vintage affär här i Greenwich. Den har såna där små detaljer som gör att man älskar det, som ägarens namn skrivit i ryggen, den hand-påsydda bröstfickan som sjömannen kan ha förvarat sina pengar och tobak. Så fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0