Update

Vädret är fortfarande väldigt bra här i London, fast det har regnat ett par nätter i rad nu. Men jag klagar inte, för dagarna har varit fina. Igår hyrde jag och Tanya varsin Barclays cykel och cyklade runt lite i London. Vädigt roligt och idag har jag väldigt mycket träningsvärk i benen.
Den här veckan har det varit väldigt mycket tid med Bea, för hon har varit hemma och varit sjuk så jag har haft henne si så där 10-12 timmar om dagen. Blir alldels för mycket Bea för en dag. Men nästa vecka kan allting gå tillbaka till det normala igen, det ska bli skönt.

Och btw, så är mitt hår liiiite orange för tillfället. Saknar mitt blonda hår, men jag känner mig inte chokad varje gång jag ser mig själv i spegeln längre i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0